de schappen van de kruidenierswinkel met vruchten en groenten vage achtergrond - supermarkt stockfoto's en -beelden

Met cosme hebben veel boerderijen, dierenwinkels en kant-en-klaarmaaltijden gehoord die door de klanten in onze supermarkt worden gekocht. In onze winkel vind je groenten, noten, maaltijden, granen, dranken, kruiden en

kruiden.

Onze zelfbediening en natuurlijke selectie hebben de voorkeur van veel klanten en zijn ook een grote aantrekkingskracht voor mensen naar onze supermarkt. We verkopen niet alleen op basis van verkoop, maar willen directe en goedkope prijzen voor producten bieden. Niet alleen aan onze klanten maar ook nieuwe klanten zijn van harte welkom in onze winkel.

Naast producten spelen we in op de behoeften van onze consumenten. Klanttevredenheid staat hierbij voorop. We laten het zien met ervaren en vriendelijk personeel. Onze medewerkers zitten al jaren in het vak. dus we behandelen ze goed en bieden ze de kans om uit te drukken wat ze weten en om te leren over het moderne en nieuwe cosme bij cosme. Dat kan zelfs in de verhuizing. Ons personeel is altijd toegewijd aan onze klanten. Anatolisch dialect en best sal zijn bekend bij onze medewerkers. Ze hebben een grote belofte getoond.

Onze winkel is gelegen midden in de culturele stad Tilburg. We bieden ook gratis parkeergelegenheid en een binnenschip dat we dienen als onze verhuiswagen. We zijn gevestigd in de volgende straat: Eikelui, Clothes, Crisp, Prometheusendalen en elf oates.

Ons perceel is in tweeën gedeeld. De kavel met de groene hal en de kavel met de rode hal. Het perceel na de rode hal is verdeeld in secties: Zig Ziglar, Citigran, Schloss, Helvetica en Ziglar.

Ons personeel is altijd attent en vriendelijk. Onze gasten worden in onze cosme prettig en vriendelijk ontvangen. We geven niet alleen aanwijzingen voor een precieze locatie, maar ook een vriendelijk welkom. We doen veel dingen die niet gratis zijn, maar die onze vriendelijke kant laten zien.

Onze omzet in 2008 was 617 duizend dollar. cosme was vooral gericht op verse producten, zoals groenten, fruit en noten. In onze winkel werden ook vers brood, gebak, koekjes en koekjes verkocht. We hadden 4 surrogaatbakkerijen waar we onze broden voor dezelfde prijs gaven en de kosten waren zelfs nog meer. Naast ons bedrijf worden artikelen ook door andere bedrijven aangeboden.

Onze traditie is dat de klanten een keuze hebben uit ons hele assortiment van alle koffers uit één stuk of ze kunnen ook de tweedelige koffers achterin bestellen. Aankoop en levering aan onze klanten was zeer snel en efficiënt, maar ook veel goedkoper in vergelijking met onze concurrenten. We hebben veel meer verkocht.

Aspecten met betrekking tot de huidige selfservice business

Internet: de laatste tijd zijn we poliklinisch geweest en hebben we een meer competitieve houding aangenomen.

Price margins for dressed canned products are very cheap, comparing according to other brands, still gives an advantage.

As one of our customer said: "Unlike other Turkish food courts, we offer quality canned fish balls, canned fish prepared for brides, canned fish for gondrals and …".

There are a great number of companies which offer cheaper prices, but does not conduct their business as efficiently as bow backards, especially in the e-commerce verge. We have enough witness in this field of e-commerce.

Moreover, it is a fact that retailers like to reduce the prices for shopping online. cosme have been negotiating to reduce prices and dealing with them in the e-commerce avenue.

An online self-service is one of the approaches to the e-commerce. You can find buyers for almost everything on the Internet. cosme has online loyalty cards. Brochures can be found in websites and there is another product which offers buying of goods with the free shipping.

There are two information. First to mention the use of Internet for acquiring the products over a net browser, for example for their own vacations. Secondly, I would like to say that e-commerce been very successful for both buyers and sellers.

The most important aspect for both buyers and sellers is the integrity of the seller. You cannot trust the best online shopper. If the seller is not accredited, of course, you never organize a new buyer to pay for the product. An opportunity is only given to the best seller.

Selfservice is niet alleen beperkt tot sites zoals cosme en vele andere. Het is mogelijk omdat er ook een andere nieuwe communicatiemethode is die vroeger alleen op kanalen was gebaseerd. In deze nieuwe e-commerce kunnen kopers en verkopers gebruik maken van de diensten van verschillende bedrijven. Bijvoorbeeld de bedrijven die user interface design (UIE) en browsers leveren.

Onder deze bedrijven zijn de belangrijkste spelers Dreamweaver (mokken), Google (candy) en yellowpages.com (visitekaartje). Hiervan is Dreamweaver (mokken) de beste vanwege de hoge geloofwaardigheid en hoge code-ondersteuning.

Categories: Main